De dienstverlening van FlexWorflow richt zich op het samenspel van systemen en mensen. Welke processen ga je automatiseren (en hoe) en welke zaken ga je vooral niet automatiseren.

Automatisering is geen doel maar een middel. Pas het goed toe, blijf op de hoogte van de mogelijkheden en kijk vooral ook periodiek of de inrichting die ooit zo goed was nog altijd wel zo goed is.

Een paar voorbeelden van de dienstverlening:

  • Bepaling en vastlegging van management informatie rapportages die wekelijks bekeken dienen te worden voor optimaal inzicht

  • Optimalisatie van controles, controle lijsten en accorderingen op ingevoerde uren

  • Afstemmen en inregelen van verschillende mogelijkheden waarop gewerkte uren binnen komen (handmatige invoer, import van tijdregistratie systemen, Excelsheets, websites)

  • Inregelen en afstemmen van berichtgevingen naar externe organisaties (pensioenbericht StiPP, ziekteberichten naar de Arbodienst, Loonaangiftes etc)

  • Inregelen van bijzondere en afwijkende facturatie wensen (per kostenplaats afwijkende factuuradressen, vermelding van -wekelijks wijzigende- opdrachtreferenties, kostenplaatsnummers etc)

  • Inregelen van werkprocessen rond controles van nieuwe klanten voordat geleverd wordt

  • Opzetten van systemen om oorzaken van correcties te monitoren met als doel het aantal correcties te verlagen

Door ervaring vanaf 2004 met de software van FlexService weet ik precies waar de kansen en mogelijkheden liggen om deze zo in te regelen dat ze in optimale balans is met de processen in uw organisatie.